Klachten
Niet tevreden? Laat het ons weten. Wij nemen de klacht altijd serieus en proberen naar ieders tevredenheid een oplossing te vinden. Vindt je het lastig jouw klacht mondeling met ons te bespreken, dan kun je deze natuurlijk ook per mail naar ons versturen.
Wanneer jouw klacht niet naar tevredenheid is afgewikkeld kun je contact opnemen met de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen, www.degeschillencommissie.nl. Met ingang van 1 januari 2016 is er één landelijke Geschillencommissie: de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen. JimpyPlay is aangesloten bij deze commissie.
In het Landelijk Register Kinderopvang wordt de aansluiting bij de Geschillencommissie Kinderopvang vermeld bij de gegevens van JimpyPlay. De toezichthouder, de GGD, controleert of een kinderopvangorganisatie is aangesloten bij de Geschillencommissie Kinderopvang. Zie ook bij de informatie via de linkbuttons bij GGD inspecties.
Je kunt overigens ook direct je klacht melden bij de geschillencommissie.
Registratieverklaring